Licom Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziek en via uvw weer aan de slag?

Ga naar beneden

Ziek en via uvw weer aan de slag? Empty Ziek en via uvw weer aan de slag?

Bericht  Admin wo apr 08, 2009 8:40 pm

Ik ben sinds 1 augustus 2009 in de ziektewet beland van het uwv nadat mijn contract was afgelopen bij de licom reintrigratie

ik ben in een project van licom reintrigratie beland nadat bekend was dat ik al 11 jaar beperkingen heb en de kans op de arbeidsmarkt klein voor me is
alleen ze hebben me dat hele project geen baan gegeven wat aansluit bij mijn beperkingen dat ook aangegeven bij mij begeleiding van de licom en zeiden dat is aangepast voor jou alleen mijn lichamelijke klachten namen weer toe en ben dan ook in de ziektewet beland mijn huisarts gaf aan dat dat ook te zwaar werk voor mij was en dat de licom maar gepast werk voor me moesten zoeken
alleen het werk wat ik mag doen is wsw werk en daar had ik toen geen status voor
wel heb ik rea status wat niet meer bestaat. wsw aangevraagd bij het cwi en na 14 weken kreeg ik de uitslag dat ik de status heb van wsw. ik kom niet in aanmerking voor begeleid werken. nou dan denk je dat de licom je zo aan een baan helpt binnen wsw. maar nee ik werd op een wachtlijst geplaats en moet mijn beurt maar afwachten.wel zeiden ze dat ik moet gaan werken want het contract loopt af
hebben ze mijn op een wasserij gezet wat veel te zwaar was en wat ik ook aangaf en hun zeiden van de licom dat is licht werk.ik mag niet de hele dag staan wat daar wel was. dus weer ziek gemeld nadat de licom niks eran deed
weer maanden thuis gezeten en de job begeleider was der tekes niet en zei
dat hij alles zou regelen, hij was telkes overspannen hoorde ik, toen hebben ze mij geplaats bij een catering met de nadruk dat ze daar voor passende matregelen zouden doen stoel bij de kassa,meer pauzes,niet tillen
nou in de praktijk kwam daar niks van terecht weer erover geklaagd
hun deden weer niks eraan,einde ervan ziek gemeld tot mijn contact afliep en toen trecht gekomen bij het uwv zietewet nu komt het mijn arbeidsdeskundige van het uwv vermoed dat ik het zelf schuld ben dat ik in de ziektewet bent beland
en dat ik het moest aangeven als het niet ging wat ik elke keer heb gedaan maar het schijnt dat mijn contact persoon weer overspannen is en doof erover is van de licom

nou mijn vraag kan het uwv je daar van beschuldigen als je een wsw status hebt in een beschemde werkomgeving? wat kan je zelf voor stappen ondernemen er tegen?

Ingezonden door Hermelijn

Admin
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-04-09
Leeftijd : 73
Woonplaats : heerlen

https://licom.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum