Licom Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben ziek en Licom heeft geen werk voor mij, wat nu?

Ga naar beneden

Ik ben ziek en Licom heeft geen werk voor mij, wat nu? Empty Ik ben ziek en Licom heeft geen werk voor mij, wat nu?

Bericht  Admin wo apr 08, 2009 8:50 pm

Ik werkte na 15 jaar baanloos te zijn geweest ..via de arbeidspool 16 maanden bij licom in groen, ik volgde diverse basis opleidingen en wilde verder in groen maar dat mocht niet van Licom, ze zeiden dat ik te duur was, ineens werd ik een half jaar voordat het contract afliep verplaatst naar een tuincentrum waar ik zwaarder werk moest doen, ik ben toen ziek geworden na twee maanden in de regen en sneeuw en 10 graden onder nul werken dat ook, en de hele dag rommel en afval opruimen, te hebben gewerkt, ik kreeg burn out en een flinke griep ,de job managers zei dat ze me te lang in groen hadden gehouden en veel eerder een passende baan voor me hadden moeten zoeken, ik had ook aangegeven dat ik eerder een administartieve baan ambieerde omdat ik daar een opleiding voor heb genoten,
ik kon volgens licom reintegratie niet in groen blijven omdat ik geen ws indicatie had, nu zit bijna iedereen uit de arbeidspool weer in de bijstand of de ww,
en mijn contract loopt per mei af, kom ik dan in de ziektewet en zo ja hoe gaat et dan verder? de artsen zeiden dat ik wel degelijk beperkingen heb,ik kan nl niet goed tegen geschreeuw van overspannen voormannen en mensen die grof en agressief doen, en recht heb op een ws indicatie, inmiddels heb ik de ws indicatie aangevraagd op basis van de stress en hartklachten en HS ,en wacht ik totdat er nieuws komt? Wie kan me nu adviseren wat ik moet doen.
Merlijn

Admin
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-04-09
Leeftijd : 73
Woonplaats : heerlen

https://licom.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum